miercuri, 18 martie 2009

zambind...mi-am amintit de iubire

zambind...mi-am amintit iar de iubire
zambind... gust iar din bucuria unei zile
am transformat rutina diminetii
intr-o surpriza magica a vietzii

desfa cu grija coaja fiecarei zile
la ora cand in shoapte ma trezesti
si tainic ,parca dintr-o amintire
franturi de vise-ncearca sa-mplinesti

ti-e teama?...sa nu-ti fie,n-ai de ce
ti-e jena?...nu-ti croi cuvintele
adu la suprafata,intr-un "of" tot sufletul
nu cenzura,nu trunchia...reda tot freamatul.

orice impuls,orice traire,orice gand
de mi-l asccunzi,de teama tremurand
sunt mai departe-ntr-o amara neiubire
si mai straina sunt de fericire.

dar..eu zambesc...si sper...si cred
si dintre ale tale vorbe-am sa aleg
numai speranta,doar increderea in Noi
caci nu esti singur ,suntem amandoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu